xoves, 15 de novembro de 2012

Homenaxe a Manuel Leiras Pulpeiro

O pasado venres, algunhos alumnos e alumnas de 1º e 2º de ESO deleitáronnos cun recital de poemas de Manuel Leiras Pulpeiro. A actividade desenvolveuse na biblioteca do centro, e queremos que compartades connosco este estupendo momento:




Tantos foron os recitadores e recitadoras, que temos que deixar aquí outra presentación para poder ver a algúns que non están na anterior:




Podedes escoitar aos recitadores aquí:



1. Musa intimista:
- Todos me dicen que espío                     
Recita: Iago Armesto 1º ESO
- Nunca sequiña te vexas
Recita:  Fátima Rosón 2º ESO
- Voume pra a beira do río
Recita: Manuel Prieto  1º ESO
-Nunca te seques, fontiña
Recita: Sergio Ferro 1º ESO
- Ben vexo a miña casiña
Recita: Marina Villamarín
-Calade campás laionas
Recita: Camila Beltrán  2º ESO
-Tirou o vento unha rosa 
Recita : Cristina Soto
   


2. Eso xa
Recita:  Diego Ardura  1º ESO
   


3. Se querés desmorriñarme
            Recita: Tania Fernández 1º ESO
     



4. Musa anticlerical:
- Cando na porta te atopes
Recita: Alberto Guizán  1º ESO
-Tocan os frades a campá
Recita: Marta Meijide  2º ESO
- Se queres algo de teu
Recita: Laura Argüello 1º ESO
-Non quero vivir na vila
Recita: Ana Dopazo
-Dice o cura que levo
Recita: Nicolás Vázquez  1º ESO
 


5. Antes-despois
Recita:  Diego Ardura  1º ESO




6. Musa social:
- Moito me queren  meus amos
Recita: Martín Abel  1º ESO
- Dálles unha carda  aos fillos
 Recita: Vanesa Montaña 1º ESO
- Aló van os nosos mociños
 Recita: Antía Varela 1º ESO
- Non temos pan, meus filliños
Recita: Aroa Varela Conde 1º ESO
- Durme, meu neniño durme
 Recita: Pilar Cortiñas  1º ESO
- Meu farruco da outra banda
Recita: Natalia López
 


 7. Se, cando me fine, as campás
Recita: Jessica Vigo  1º ESO
 


8. Musa amorosa:
- Non me mires con ises ollos
Recita: adrián López 1º ESO
- Quen fora reichiño rubio
Recita: Iker Varela 1º ESO
- Pra onde queres ir miña almiña?
Recita: Jénifer Gómez 1º ESO
- Déixao, me dicían todas
Recita: Noa Fernández 1º ESO
 


 9. ¡Nin Tántalo! 
Recita:   Dolores Varela
 







Ningún comentario:

Publicar un comentario